script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

tiistai 3. huhtikuuta 2012

viikonloppua ja kaksmiljoonaa kuvaa

Hei te ihanat lukijat! Oon pitänyt nyt muutaman päivän taukoo postailusta, koska en oo nukkunut öisin hyvin, eli konetta en oo päivisin edes avannut.
Oltiin Hangossa siis vklp ja oli kyllä tooosi kiva viikonloppu! Pe vietettii Janikan&Joonaksen kanssa leffailtaa ja käytii moikkaa muitaki kavereita. Katsottiin Horrible Bosses (joka oli ihan älyttömän hyvä!) ja syötiin herkkuja. Mun kohdalla herkut tarkoitti siis persikoita ja Novelle plussaa. :) namnam!





Lauantaina käytii kattoo Nälkäpeli ja se oli kyllä ihan kehujensa mukanen! Niin hyvä ja siitä tuli mun lempileffa. :) Jopa Joonas joka ei tykkään mistään leffoista ikinä, tykkäs! Itkin myös leffassa, kun se ihana tumma tyttö kuoli. :(

Lauantaina käytiin myös Roopen kanssa syömässä pitkästä aikaa yhdessä. Taino pitkästä ja pitkästä.. Käytiinhän me kuukaus sitten sielä kiinalaisessa. :D Mä söin kanasalaatin ja odotin semmosta peruskuraa, mitä oon vähä jokapaikassa tottunu saamaan. Eli samaa salaattii ku salaattipöydässä +vähä kurkkuu, tomaattii ja kananpaloi. Mutta ei, siis mikä annos sieltä tulikaa!! Ja oli niin hyvää, en kyllä todellakaan jaksanut kaikkea (en oo varmaan koskaan syönyt ravintolassa annosta loppuun?) ja ihanan salaatin lisäksi tuli vielä leipääkin.







Huhhuh, oli hyvää ja aika halpaa, meinaan 8e makso. :)

En tiedä sitten mistä johtui, koska seuraavan yön makasin taas hereillä, koska oksetti niin paljon.... Joka kerta kun Hangossa oon käyny syömässä jossain, niin seuraava yö menee oksennusta pidätellen. Muilla ei oo tullut mitään, mut aina mulle tulee. No, herkkä masu mulla! :D

Lauantaina ennen leffaa hengailtiin kavereiden kanssa ja käytiin kahvilla. Pelailtiin myös piirrä&arvaa peliä iPhoneilla... :D



Sunnuntaina syötiin ihana aamupala ja käytiin pyöräilemässä 9km lenkki! Käytiin myös näköalatornilla. :)



Kraavilohivoileipä ja Täplä, kummatkin täyttä rakkautta ♥ (Täplää ei tosin syöty)



2 kommenttia:

  1. se nälkäpeli oli kyl tositositosi hyvä leffa!:) alus se oli kyl aika outo mut leffan loppupuolella oisin vaan halunnu et se jatkuu! :)

    bewhatyouwannabe-natalie.blogspot.com

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)