script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

VASTAUKSET!

Huomentapäivää :) Mä heräilin tossa tunti sitten ja väsäsin itselleni taas herkullisen salaatin ♥ 





Salaattiin laitoin kylmäsavulohta, kirsikkatomaatteja, Arla Apetina® Snack Vihreät oliivit ja valkosipuli sekoituksen, kananmunaa (protskuu!) ja friséesalaattia :) 


Jonkun ajan päästä lähden treenailemaan, mutta sitä ennen tulin tekemään kyssäripostauksen. Video 


tulee myöhemmin tänään, koska olen vielä yövaatteilla ja hiukset sojottaa joka suuntaan :D 





Olisi hauska kuulla että mitkä on sun tavotteet tässä treenailussa? Laihtuminen? Lihasten kasvatus? Parempi itsetunto? Parempi kunto?
- Eli siis alotin treenailemaan sen takia, koska halusin mun lihasten kasvavan, jolloin myös läski lähtee. Parempi itsetunto siinä tulee mukana :) Ja siis haluan "kiinteytyä" eli kasvattaa lihaksia. Ja siis parempi kunto mulle on nyt jo tullut huimasti! Se on ihanaa ja nostattaa myös itsetuntoa :)


Voisitko laittaa sun pituus/paino ja mittoja, kuten vyötärö, lantio ja reisi. Olis tosi kiva tietää minkä kokoinen silleen oot, olet upea!
- Aamupaino tänään: 56kg ja olen 153.5cm pitkä :D Mittoja voin laittaa videolla. :)


Kuinka usein syöt ja mitä? Ja mikä on sun tavote treenaamisessa et onko sulla jotain ihan tiettyä juttua minkä haluat saavuttaa?
- Yritän syödä 3-4h välein, mutta aina se ei onnistu. Eilenkin söin kolme krt koko päivän aikana, koska olin töissä ja heräsin vasta klo 12. Mitä syön: Jokaisella aterialla vihanneksia/hedelmiä ja jotain proteiinipitoista esim. just lihaa, kananmunaa, maitorahkaa, raejuustoa yms.. :) 
Tavoite treenaamisessa: Vastasin jo ylempänä, mutta haluan että lihakset kasvaa, jolloin myös läski lähtee. 


Niin ja oon kysyny ennenki mut et vastannu :( mutta haluisitko laittaa sun kunto-ohjelman tänne blogiin? :) Olis kiva tietää mitä kaikkea treenaat jne :)
- Voin laittaa sen erilliseen postaukseen tai kertoa videolla :) Oon sen takia aristellut sen laittamista, koska kuitenkin siitä tulis vaan kaikkea huonoa mulle kommenttien kautta. Mutta ihan sama, aina niitä kommentteja tulee, joten voin laittaa :)


Missä oot tavannu sun miehen? Asutteko yhdessä? Miks oot masentunut?
- Ollaan tavattu Lohjan Matkahuollolla syksyllä 2011 :D Mutta siis mun kaverin Jannikan kautta joka asuu myös Hangossa :) Ei asuta yhdessä, toivottavasti talveen mennessä asutaan. :)
Miks oot masentunu?: Mulla on oikeestaan ollut tässä nyt viimeset 5vuotta aika rankkaa, aina jotain kiusaamista, läheisten menettämistä yms. jonka takia kävinkin juttelemassa psykologilla. 
Lopetin siellä käymisen joskus vuosi sitten, mutta sen jälkeen sain paniikkihäiriön, jonka takia mun itsetunto oli jatkuvasti nollissa ja sitä kautta taas oon tässä. 


Missä näät itses 5 vuoden päästä? Kenen kanssa? Lapsia? Kerros, rivari vai omakotitalo? 
- Nään itseni Roopen kanssa, omassa rivariasunnossa ja vakituisessa työpaikassa. Lapsia.. Kyllä varmaankin on jo yksi :)

Oliko sulla kiva lapsuus?
- Oli kyllä! :) Asuttiin kaikki yhdessä omakotitalossa yms. Oli kiva myös senkin jälkeen kun äiti ja iskä erosi. :)


Mitä teet työkses 5 vuoden päästä?
- Toivon että olen toimittaja tai jotain muuta kirjoittamiseen liittyvää :) 


Minkälaisen aerobisen osuuden suoritat salilla, vai onko treenisi enemmänkin lihasten treenaamiseen (: ? Tai treenaatko ylipäätään lenkkejä sun muita aerobista liikuntaa? Tsemppiä sulle (:
- Aerobinen osuus salilla: Kävelen ripeästi juoksumatolla 10-20min, siten että syke on aina 70-80% maksimista (mulla on sykevyö ja Aplicossa on hyvä systeemi jolla näkee heti oman sykkeensä seinältä)
Pyöräilen nykyään, joskus salille ja takaisin. Ja käyn kävelylenkeillä usein :) 




Siinä oli nyt vastaukset teille, eli videolla kerron vielä vähän kuulumisia ja vartaloni mittoja. :) Nyt lähden salille, heippa! :)

4 kommenttia:

  1. Mä oon kyl ymmärtäny et lihasten kasvatus ja kiinteytyminen on kaks ihan eriasiaa ja että niitä varten treenataankin ihan eri tavoilla....? :o voin toki olla väärässäki muttamutta....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm.. Kun lihasmassa kasvaa, silloin kroppa "kiinteytyy" tietenkin, koska rasva lähtee.

      Poista
  2. Kuinka pitkä sä muuten oot? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se lukee tuol ylempänä mut 153.5 :D:D oon pätkä :(

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)