script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

lauantai 24. maaliskuuta 2012

tyhmä blogger...

Kävin Aplicossa ja se on kyllä ihan kehujensa arvonen! Pukuhuoneessa paljon kaappeja, föönejä, solarium, sauna yms. Salilla kaikki mahdolliset kuntolaitteet ja vempeleet vesipisteitä ja pinkkejä kahvakuulia myöten. Ihana paikka ja hyvä musiikki soi, vaikka kello läheni jo puolta kahdeksaa.

Maanantaina meen tosiaan kirjottaa sopparin ja taidan jäädä heti sinne treenaamaan, nyt kun niitä töitä ei ookkaan.. Tuli pienenä pettymyksenä, kun eilen kuulin ettei olekkaan duunia ja samalla tajusin, ettei mulla ole rahaakaan. Pistin sinne minne menen kesätöihin viestiä, että jos pääsisin tekee jo nyt keikkaa sinne. Peukut pystyyn! :)

Huomenna menen koululle jossa olen työharjottelussa, Marianpäivämarkkinoille. Ne on järjestetty siitä asti kun mun sisarukset oli tuolla ala-asteella ja itsekkin oon niissä varmaan poikkeuksetta joka vuosi käynyt. Meen siis sinne ja se kuuluu mun työharjotteluun, joten ensi viikolla mulla on joku päivä vapaa! Jeee :)

Äsken söin ihanan jätskin jonka muru oli ostanut kaupasta mulle ja  joskus saa herkutella! Laitoin myös H&M kasvonaamion naamaan, jonka sain siskoltani synttärilahjaksi. Aikamoista tavaraa oli :D Tuntu kun olis levittänyt naamaan liisteriä ja kun se kuivui, niin näytti kun naamaan tuli kalvo. :D Ihan hyvä lopputulos kuitenkin. :)

En pysty lisää enempää kuvia tähän ja vaikka poistin Picasan verkkoalbumista, niin tää sanoo vaan että pitää ostaa lisää tilaa... No enpäs osta ainakaan nyt! 


2 kommenttia:

  1. hahahah onpas tehokkaan olonen treeniohjelma sulla.... ite lämmittelen 15-30 min juoksumatolla tai crosstrainerillä, teen 3 erilaista liikettä/laitetta per ruumiinosa esim. vatsat 3 eri tekniikalla jollain 3x20 toistoilla plus loppuun aina juoksumatto tai luistelulaite 45min :D ja mun personaltrainer sano että mulla on liian löysät ohjelmat tällähetkellä nii mitäköhän toi sun on.... et tuu tuloksia näkee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on vasta nyt kun alotan käymään. Ei todellakaan heti kun alkaa käymään kunnolla ja säännöllisesti, niin saa alkaa treenaa heti täysillä. Pitää alottaa rauhallisesti. Ja sitäpaitsi, tossa ei missään lue miten ja mitä mä teen. Tossa lukee vaan ne vatsat yms.
      Sulla on ihan faktatietoo, mut pitääkö tulla sanoo noin ilkeesti? Tolla sä aiheutat vaan pahaa mieltä toiselle joka on ilonen.

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)