script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 26. maaliskuuta 2012

treeniä treeniä

Heispunkeispun eli heipsunkeipsun. :) Olin tänään koulussa ja sen jälkeen hengailin Lauran ja Jannikan kanssa kaupungilla. Laura heitti mut yheksi Aplicolle ja tein sopparin sinne.
Tapasin myös Aplicon personal trainerin, joka tulosti mulle kuntosalille treeniohjelman, saman kun varmaan kaikille muillekkin. :D Hän myös esitteli mulle kaikki laitteet mitä tarvitsen ja neuvoi kaiken suhteen. :)
Ainiin, anonyymi joka tulit sanomaan että mun veljen tekemä kunto-ohjelma on ihan täyttä shaibaa eikä todellakaan hyödytä mitään, niin tää Aplicon personal trainer sano kyllä että ihan oikeenlainen on! 


Sain ilmaiseksi myös Suunto sykevyön ! Sen avulla voin seurata salilla ja kaikissa ryhmäliikuntatunneilla mun sykettä ja miten voin parhaiten kuntoilla. Aina kun oon käynyt salilla tms, niin päivän päätteksi tulee sähköpostiin tiedote kuinka paljon oon kuluttanut yms. :)

Jäin siitä suoraan sitten salille ja tein hyvän treenin!
Mun piti vielä kävellä kotiinkin, mutta unohdin pyyhkeen himaan, joten äiti tuli hakemaan. Käveltiin muuten eilen iltalenkkinä (tai no alamäet mentiin Roopen pyörällä :D Ja täältä keskustaan alamäkiä on siis kaksi.) keskustaan Roopen luokse 6km ja sit käytiin vielä illalla hakemassa vähän syötävää eli yhteensä käveltiin siis iltalenkkinä 7km :D

Huomenna on taas työharjottelua ja torstaina meen mun ystäväni Eerikan kanssa Aplicoon, koska Eerikalla on kaksi vapaalippua sinne. :)

Mulla on tällähetkellä kurja olo, koska ei oo rahaa, ei oo töitä yms.. Lähetin s-postia, tekstasin ja yritin soittaa sinne minne menen kesätöihin, mutta ei oo tullu vastausta. Kysyin että tuunko käymään kun pitäis sopimus kirjottaa ja sitten jos saisin keikkahommii jo nyt. Toivottavasti vastaavat pian!

Pahaan mieleen auttaa tietysti pinaattikeitto :)


Mitäs muuta mulle kuuluu? hmm.. no lakkasin tänään pikasesti kynnet:


Vähän on huolimattomasti lakatut, mutta ei elämä sihen kaadu!

Mitäs teille kuuluu? :)

12 kommenttia:

  1. Paljonko makso aplicoon liittyminen? Oon itekkin harkinnu sitä! :) Sait mut innostumaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Liittyminen maksaa 200e.... Jos olisin sen joutunut itse maksamaan, niin en olisi koskaan voinut liittyä. :( Kannattaa, vaikka onkin kallista, niin siitä on paljon hyötyjä ! :)

      Poista
  2. Okei, täytyy ruveta selvittelee rahatilannetta ;) Tsemppiä sulle treeneihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tai tosta 200e, mulla se maksoi ton verran koska liityin kesken tätä kautta, eli yksi kausi kestää 4vk. mutta muuten se on kai n.160e? :)

      Poista
    2. Liittyminen on 100e, mut on usein kamppanjoita et siitä saa alennusta tai on kokonaan ilmainen. Kuukausimaksu on 59 euroa.

      Poista
    3. Okei, no nyt ei ollu semmosta kamppanjaa :( Valitettavasti. Kuitenkin oli kiva kamppanja jossa sai tuon sykevyön ilmaiseksi !

      Poista
    4. Ja kuukausimaksu on kyllä 62e :o ainakin tossa sopimuksessa lukee niin !

      Poista
    5. joo kuukausimaksu on 62e, ja mulla oli ainaki liittyminen ilmasta sellasen lahjakortin takii :)

      Poista
  3. tosi kauniit kynnet!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ! :) Tosi hutasten tehdyt kyllä :(

      Poista
  4. Liittyminen 120e ja 62e kuukaudessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :) mulla oli n. 100e liittyminen koska oli joku alennusjuttu

      Poista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)