script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 23. tammikuuta 2012

rakkaat bloggaajat, auttakaa

Hei, tiiättekö bloggaajat pystyykö blogin nimeä muuttamaan jälkikäteen?
Mä meinaa sillon melkeen vuos sitten, en keksinyt mitään nimeä blogille joten heitin sitten tän normin life of... :D

Oon jo kauan halunnu muuttaa blogin nimen erilaiseksi, mutta enpäs tiedä miten se tehdään.

Nyt kaikki te lukijat voittekin siis ehdottaa mulle sopivia vaihtoehtoja blogin nimeksi ja kertoa, pystyykö tätä muuttamaan.

Thanks ♥

1 kommentti:

  1. Eli blogin nimen voi muuttaa: Asetukset --> Otsikko

    Osote muutetaan asetukset --> julkaiseminen. Mutta en suosittele osotteen muutosta, koska mun mielestä sillon lukijoiden pitää liittyä sinne jotenkin uudestaan ? En oo ihan varma, mut mulla on ollu ongelmia joskus noiden osotteenmuutosten kanssa, ei oo päivittyny yms. Mut eihän se haittaa jos osote on toi, mut blogilla on joku eri nimi :)

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)