script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

sunnuntai 29. tammikuuta 2012

one year with my love

Tänään on siis mun ja Roopen vuosipäivä ♥ :) Tää vuos on menny ihan älyttömän nopeasti ja tän aikana on tapahtunu ihania asioita ja muutama huonompi juttu. Muistan viel kun vuos sitten joulukuussa, olin ihan varma ettei Roope koskaan kiinnostuis musta, no toisin kävi, onneksi :)

Roope oli vielä blondi hoppari :)

Roope oli vielä kuulapää :)


Parhaita juttuja tän vuoden aikana on ollut: 
- Matkat tampereelle
- Kesä yhdessä
- kaikki leffat jotka ollaan käyty kattomassa leffateatterissa (n. 20 leffaa) 
- ne hetket joina oon tajunnut, että Roope on oikeesti mun tukena, mikä ikinä tulis. Tän osotti hyvin ukin kuolema ja muut kriisit.
- ja kaikki muut hetket yhdessä. 


Voin rehellisesti myöntää, että vaikka tää vuos on ollu mun elämässä vaikein, niin tää on ollut myös kaikista parhain vuosi ikinä! Oon saanut kokee niin paljon rakkautta, hyvyyttä, luottamusta ja arvostusta. 


Ihan eka kuva meistä :D Noooh, roope oli viel nii pienen näkönen



Roope on mulle niin sopiva ihminen :) Ei oikeestaan koskaan riidellä, kinastellaan toki paljon mutta hyvin harvoin kunnolla riidellään. 
Ehkä se on se kun ollaan niin samanlaisia, mutta kuitenki erilaisia. :)



xD
I love you soooo much, honey 



muru oli sairaalassa :(



Kiitos tästä vuodesta rakas ja kiitos kaikista tulevista vuosista etukäteen 


2 kommenttia:

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)