script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

lauantai 31. joulukuuta 2011

my week

Heippis kaikille pitkästä aikaa :) En oo tällä viikolla postaillut, koska en oo ollu kotona, enkä koneella. Eli kerron teille nyt vähän mun viikosta :)

Maanantaina oli Roopen äidin synttärit, joten tein hänen pyynnöstään hänelle lahjaksi kivat kynnet. Sari tykkäsi kuulemma kovasti :)


Tiistaina lähdettiin Lohjalle, mulla oli nuorten neuvonnassa lääkäri, kävin ostamassa vähän meikkejä ja hengailtiin siskoni&hänen poikaystävänsä kanssa. Illalla katsottiin leffaa ja dipattiin vihanneksia ♥







Keskiviikkona hengailtiin vaan iskällä, pelattiin biljardia meillä, katsottiin kun mun broidille tehtiin taskaa 6h ja oltiin taas mun siskon&Villen kanssa.



Torstaina lakkasin siskolleni kynnet ja meidän piti lähteä Hankoon. Roope lähtikin, mutta mä jäin himaan koska oli niiin järkyttävä mahakipu, olin kivun takia ihan pihalla kokoajan.



Perjantaina tulin perässä Hankoon ja käytii ajelemassa kaverin kanssa. Saunottiin ja pelattiin Buzzia.



9 kommenttia:

  1. NYT POIS TOI MEIJÄN KUVA!! NÄYTÄN IHAN MUUMILTA :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VastaaPoista
  2. Mä mietinki kun et ollut pitkään aikaan postaillut et missä oot ollu, hihi :)

    VastaaPoista
  3. On ihanaa ku kirjaudun blogiin ja usein on tullu kommenttia sulta ♥:)

    VastaaPoista
  4. vitun rumat kynnet... hyyi

    VastaaPoista
  5. "vitun rumat kynnet... hyyi"
    En tiiä anonyymi, kumpia kynsiä tarkoitat, mut kummatkin on mun mielest upeat! Ja noi alemmat on mun eli Karon siskon kynnet ja halusin jotain erikoista Uudeks Vuodeks ja niinpä mä näytin Kassul millaset kynnet haluun ja Kassu teki ne!! Ja lopputulos oli just sellainen, kuin halusinkin<3 Joten SUURI KIITOS Kassulle 40min kynsi- ja käsihoidosta<3

    VastaaPoista
  6. Ole hyvä rakas ♥ Nyt nää anonyymit varmaa luulee et oon pyytäny isosiskon vähä aukoo päätä, mutta en tosiaan ole! Vaan anonyymit jos luette: Laura itse tuli kommentoimaan hänen mielipiteitään ja hän on oikeassa, toisin kuin te! :)

    thanks honey ♥

    VastaaPoista
  7. Joo, tosiaan mä ite vähän hermostuin, kun näitä kommentteja luin!!! Mut mun mielestä ihan asiasta!!!

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)