script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

maanantai 28. marraskuuta 2011

plaaah

Tyhmää ja väsynyttä iltaa mun suunnasta! Tulin hetki sitten duunista ja oon niin rättipoikki.. Olin jo päivällä, vaikka nukuinkin, niin tuntuu ettei tää väsymys vaan lähe pois.
Oon tässä mussutellu suklaata ja meen kohta saunaan. Jääkaapissa ois ruokaakin, mutta ei vaan maistu mikään.. Toivottavasti en oo tulos kipeeksi. Tai sit tää on vaan jotain kaamosmasennusta :D

Kiva kun huomenna mun pitää olla töissä jo 14:30 ja mulla loppuis koulu vasta 14:45... En tykkää yhtään ku pitää lähtee taas koulusta aikasemmin, mutta pakko kun oon niiden lastenhoitaja. Noh, teen sitten kotona vaikka jotain tehtäviä. Ahdistavaa :(

Nyt ei oo kyllä yhtään hyvä fiilis, joten painun sinne saunaan ja sitten nukkumaan. Hyvää yötä :) ♥

ps. Missä lumi viipyy!? Tahdon lunta!

2 kommenttia:

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)