script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

tiistai 29. marraskuuta 2011

kipeä :(

Huomenta :] Alotin kirjottaa tätä postausta jo eilen, mutta en kerenny julkasta, sillä piti lähteä puoläidilleni. Menin sinne siis yöksi, koska hän asuu lähempänä kouluani.
Eilen leikkasin vähän otsistani ja siitä tuli tosi kiva :] Mut sit tänä aamuna kun aloin suoristaa sitä, niin se näytti ihan potalta :(
Eilen otettu kuva

Näin unta yöllä, että oksensin kokoajan limaa kun oli niin kauhee angiina. Noh, heräsin sitten aamulla ja mulla oli aivan järkyttävän kipee kurkku, se oli ihan turvonnu, en pystyny nielee ees sylkee kunnolla ja ihan kauhee olo. Otin särkylääkkeen ja join teetä vähän, niin se kyllä autto hiukan :) Nyt on jo parempi olo ja toivon, että ei tuu angiinaa!
Pakko mennä kuitenkin töihin, sillä työnantajani laittoi eilen rahat tililleni koko viikosta.

Eilen olin koulussa meillä oli lääkelaskuja ja en oikeesti osaa yhtään mitään. Ärsyttävää, kun yrittää vaan oppia ja tehä tehtäviä, eikä silti mitään jää päähän :( No kyl mä sit tunnin lopussa verrannon ymmärsin jotenkuten ja meille tuli VIISI sivua läksyä matikasta eli 48 tehtävää! Ei jessus....



Siivosin tossa yks päivä vähän mun vaatekaappia, eikä sinne mahu  kaikki mun vaatteet!  Onneks äiti vie taas vaatteita kirppikselle, niin saan vähän tilaa vaatekaappiin :)

Perjantaina mulle tulee rahat tilille ja aattelin tilailla vähän joululahjoja itselleni ja muille! :]

2 kommenttia:

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)