script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

tiistai 22. marraskuuta 2011

joulufiilis

Moikkista! :) Mulla on tosi hyvä fiilis vaikka oonkin vähän nuhanen.
Laitettiin äsken Roopen kanssa mulle jouluvalot huoneeseen ja nyt aloin siivoamaan vaatekaappia ja huonetta muutenkin. Seuraavaksi laitan vielä kynttilöitä huoneeseeni, niin johan tulee vielä joulusempi fiilis!
Kuunneltiin myös joululauluja :D Enkä malta odottaa, että parin viikon päästä työt on loppu hetkeksi, rahat tilillä ja pääsen ostelemaan rakkaille joululahjoja! :)

Mulla alkaa huomenna näyttö työharjottelussa ja jänskättää tosi kovin! Tiiän tai musta tuntuu, etten saa K3 tosta työharjottelusta, vaikka tahtoisin. Oon ehkä hiukan istuskellu, mutta hommat oon hoitanu ihan kunnolla ja pyytäny aina että saisin pistää insuliinit yms. Noh, toivotaan parasta! Ja pitäkää peukkuja pystyssä. :)

Mulla alkaa siis ens maanantaina työt, eli meen hoitamaan taas sitä ihanaa 1v tyttöä! Kerkeen olee siel kaksi viikkoa ja oon iltasin myös välillä tässä toisessa perheessä, jossa olin eilen. Eli saan ihan mukavasti rahaa, mutta väsynyt kyllä tuun olemaan!

Musta on kiva että koulu alkaa. Saan taas kasvattaa kynsiä, lakata niitä, koristella niitä ja olla minkälaisil vaatteil vaan. Tuol työharjottelus oon ollu oikeestaan vaan kollareilla, koska kokoajan pitää kyykkii yms, niin kollarit on mukavimmat.

Muttaaaa, mä painun tästä siivoamaan, tuun ehkä illalla postaamaan lisää! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)