script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Moiksista!! En oo jaksanu postata melkeen viikkoon, pahoittelen! En oo tällä viikolla tehny mitään ihmeellistä.. Tiistaina olin Anninan kanssa, juteltiin kaikesta ja katottiin Resident Evil 2. :) Lainasin Annilta Burleski ja Fame - leffat, en oo saanu aikaseks viel katottuu kumpaakaa mutta huomenna ois tarkotus :)
Mitä mieltä te ootte niistä leffoista? Famen oon kattonu joskus aikasemmin ja siitä tykkäsin tosi paljon!
Tiistaina kävin myös kirppari Karismassa äitin kanssa. Ostin Your Facen mekon, meikkipeilin ja ihanan pikarin, tällä hetkellä siinä on mun koruja. :) Laitan kuvaa sittenku saan kameranlaturin Eerikalta
Meikkipeiliä oonki etsiskellyt ja nyt ain ostettua. Rahaa kirpparilla meni  6.60e

Loppuviikosta en tehny mitään kummallista. Perjantaina meillä loppu työharjottelu ja sain siitä K3! Eli meillähän on asteikka 1-3, joten 3 on parhain. :) Oon kyllä ylpee ittestäni! Olin nii stressaillu tota työharjottelua ja välillä mokailin mielestäni kun tavarat lenteli käsistä paniikissa. :D

Huomenna alkaa taas koulu ja meen koulun jälkeen Pauliinalle kahvittelemaan. 
Ensi viikolla ois tarkotus hoitaa pakollisia menoja ja suorittaa pakollisia ostoksia. Tiistaina tulee opintotuki ja perjantaihin mennessä se on menny luultavasti kokonaan.. Toivottavasti työt alkaa pian että saan sitä rahaa.
Keskiviikkona meen Jennalle kun hän muutti uuteen kämppään. Ensin mennään varmaanki vähän kaupoille ja sitte suunnataan kämpille. :) Luulisin että illasta tulee kiva. ;)

MARRASKUUSSA me lähetään laivalle Nean ja Jennan +muutaman muun kanssa. :) Apulanta ja Sami Hedberg on esiintymässä silloin laivalla, kerranki jotain hyvii esiintyjiä ku mä oon laivalla!!! Can't wait!

Nyt ei tuu pidempää päivitystä koska alan kattomaan Täydellisiä Naisia. :) Saatan tulla myöhemmin vielä postailemaan! Heido :)

6 kommenttia:

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)