script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Home, sweet home

En oo viikkoon kirjotellu tänne, koska en oo käyny pahemmin koneella. :)
Oli kiva syysloma ja sain kyllä levättyä ihan kivasti.
Valitettavasti huomenna taas kouluun, mutta tiistaina alkaaki jo työharjottelu! :) Meen Mäntynummen Petäjäkotiin ja siellä dementiaosastolle. Jännittää mutta musta tuntuu että kyllä se hyvin menee!

Syyslomalla oon siis levänny tosi paljon ja käytiin katsomassa Hangossa kaksi leffaa.
Käytiin katsomassa Vain seksiä eli Friends with Benefits ja Johnny English - Uudestisyntynyt. Tykkäsin kummastakin tosi paljon. :)
Oletteko te nähneet toisen tai kummatkin? Mitäs tykkäsitte? :)


Torstaina istuttiin parin kaverin kanssa Roopelle iltaa, pelattiin korttii, syötiin mozzarellatikkuja ja sorbettia, katottiin BB yms. Oli kiva ilta :)
Perjantaina mä katoin pari Wallander -leffaa ja illalla lähdettiin sitten pienimuotoisiin bileisiin, yhelle tutulle. Oli myös kiva ilta ja tutustuin uusiin ihmisiin. Ilta veny pitkäks ja lauantaina nukuttiin iltapäivään asti.
Lauantaina mä katsoin taas vähän Wallandereja ja maatiin vaan peiton alla. Saatiin myös herkkuja :)
Tänään tultiin Lohjalle. Mä oon potenu huonoo oloo ja siivoillu huonetta.

Sipulitomaattipiirakkaa
Fetapinaattipiirakkaa ja pizzarullia

aivan ihanaa salaattia, en muista minkänimistä oli

Käykääs tsekkaamassa mun Fashiolista :) Kävin väsää sellasen äsken. Yritin liittää sen tähän mun blogiin, mutta se meni kokoajan tän tekstin päälle, joten otin sen pois. Jos joku teistä osaa auttaa mua, niin auttakaa pliis? :)

ps. Mun iskä & puoläiti lähti eilen Espanjaan, mä olen katkera... Ja hei edelleenki, niitä kysymyksiä vaan tulemaan :) Tähän asti vasta yks ihminen on kysyny multa juttuja. Ainii ja mulla on jopa 31 lukijaa bloggerin kautta, thank youu!
Jajajaja sitten vielä, TERHI tippuu BB:stä


7 kommenttia:

  1. Oi tuo sipulitomaattipiirakka näyttää herkulliselta! Ihanan iloinen blogi sinulla :)

    curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. mä oon molemmat leffat kattonu ja tykkäsin molemmista tosi paljon!! :-)

    VastaaPoista
  3. Kiitos ihanasta kommentista, jonka olit jättänyt blogiini ♥ Jään ehdottomasti seurailemaan myös sinun blogiasi! :)

    VastaaPoista
  4. Vain seksiä oli ihan jees, ton juonen osas vaan arvaa nii etukäteen :D Oliks toi johnny english oikeesti hyvä? :o Must toi vaikkuttaa aika huonolta, mut en sit tiiä :D

    VastaaPoista
  5. Nii mustaki ton juones arvas etukäteen, kuten monissa muissaki leffoissa :D Oli mun mielestä!! Mut mun mielestä tosi moni muukin leffa on hyvä, joista sit taas toiset ei tykkää yhtään. :)

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)