script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

tiistai 9. elokuuta 2011

You gotta stay strong when everybody wants you to fail

Worst part is over
Signs will show you when you're through
It's always the darkest before you see the light
You keep on falling
Hear me calling out to you
Just don't give up
Don't let nobody break you down


Anna Abreu ft. Redrama - Worst part is over

Morjeeee. Huomaan että mulla on tämmösii taukoi aina kirjottamisessa, ei joka päivä jaksa :)
Tänään alkoi kuntoilu, oikeesti! Mentiin salille ensin Eerikan kanssa ja vaikka ois pitäny pitkän tauon jälkeen alottaa kevyesti, ni eihän me mitään kevyesti tehty :D Jalat on mulla ainaki ihan kuollu ku treenasin niitä kunnolla ja vatsojaki tein mukavasti :) Sitte olin himassa pari tuntii, mutten jaksanu pysyy paikallaan nii lähin lenkille!!! hullu minä ku jalat oli jo muutenki kuollu... No lenkiltä onneks pääsin suoraan saunaan :):):)
Suunnittelin että huomenna meen heti ku herään nii lenkille ja sitte mulla onki "työhaastattelu" kahdelta ja sen jälkee voisin tehä pikkulenkin :)

Ärrrrsyytttäääää, juhannuksena multa katos kameran laturi :| Eli en voi ottaa uusia kuvia.. Paljonkohan tollanen kameranlaturi maksais? Noh, eipä nyt oo rahaakaan joten saan kärsiä.
Värjäsin (Roope värjäs :DD) mun hiukset tämmösis tummansuklaanruskeiks :] I like! nyt yritän olla suoristamatta ja tollee mun hiuksii, haluan että nää kasvaaaa! se ois niin ihanaa, ku ois tonne yli rintojen asti hiukset, kiiltävät ruskeet hiukset.. ah ! Olen kateellinen kaikille niillä joilla on tälläiset!!!!

Perjantaina alkaa koulu, nouuu.. Noh, tuleehan jotai rytmii päiviin. Kaks viikkoo kerkeen käymään säännöllisesti salilla ja sit alkaa työt :) Eli sillon käyn vklp salilla ja viikolla lenkkeilen.

Kauris 22.12. - 19.1.
Yritä nukkua riittävästi. Tunnet itsesi ihmeellisen väsyneeksi, vaikka loma on vasta takana. Elämäntaparemottia kannattaisi pohtia syksyn mittaan.
^ja elämäntaparemontti on jo käynnistynyt :]

Ps. tietääkö kukaan mistä saa semmosen tosi NEON pinkin kynsilakan!? jostain vaikka esim. Lohjalta.... :D
viime kesääääää in da Pihtipudas


5 kommenttia:

  1. vähä aikaa sit ainaki sai viel semmost neon pinkkii kynsilakkaa lohjan tarjoustalosta, 2 eurooo !

    VastaaPoista
  2. Eiksun pitäny sen sun jätkäskans laihduttaa 10kiloo tähän mennessä? Lopeta toi jankutus koska et sä mitään tuu tekemään, puhut vaan.. Jos teet niin ole hiljaa ja yllätä kaikki sitten kun oot jo laihtunut.

    VastaaPoista
  3. Ihan vaan jouluun mennessä :D Mun piti laihduttaa, ja roopen olla mun tsemppaajana. AA en mitään tuu tekemään, hmm.. tähän mennes tehny jo jonkun verran :D mutta kiitti kommentista.

    VastaaPoista
  4. seppälässä on just sellanen neon pinkki (: mulla on sieltä ostettu !

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)