script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

perjantai 19. elokuuta 2011

help meeee


Kynsijuttuu vielä. Tietäiskö kukaan netissä jotain luotettavaa sivustoa josta voisi tilata kosmetiikkaa, kynsilakkoja ja muita kynsijuttuja? Ja viel jos sieltä vois tilaa muutenkuin laskulla tai nettipankissa, koska a) En omista verkkotunnuksia b) En pysty maksamaan klarna laskulla (vai mikä onkaan) koska olen alle 18v, eikä vanhempani ole hirveän innoissaan tilaamassa mun puolesta. JOTEN, postiennakko ois tosi jees juttu!!

Oon aina tykänny lakata kynsiä, mutta nyt muhun on iskeny joku kynsihulluus! Ostelen jatkuvasti uusii kynsilakkoja ja haluun ostaa kaikenlaisii tekokynsii, kynsiglittereitä, kynsikoristeita jne....
Löysin muutaman tosi kivan sivuston joista oisin halunnu tilata, oli halvallakin, mutta.. Verkkopankki tai lasku. :| Ehkä noita postiennakkoja ei enää ole? en tiedä.. Mutta auttakaa kiituuus!

(Kuvat www.weheartit.com)

6 kommenttia:

  1. tuli mieleen vaan pretty.fi mutta siellä ei oo postiennakko mahdollisuutta :/ mutta mikset hankkis verkkopankki tunnuksia? :) kyl ne pystyy hankkii alle 18 vuotiaskin

    VastaaPoista
  2. Just sieltä kattelin :D mut juu ei postiennakolla ollu :( no niin pitäis kyllä hankkii muttaku oon tosi huono lähtee pankkii ja oisin vaik nyt vklp halunnu tilaaaaa :)

    VastaaPoista
  3. haha ei siinä kauaa mee ku ne hommaa :D mut joo tiedän tunteen tosta saamattomuudesta, mun on pitäny siitä asti ku täytin 18 nii on pitäny käydä pankissa mutta en oo saaanu aikaseks :D tai oon mä siel pari kertaa käyny mutta aina oon unohtanu sen tietyn asian ja kaikkee muuta hoitanu :D

    VastaaPoista
  4. http://www.dreamhair.fi/kynsilakat,27.html
    Tolta sivustolta pitäs saada viel tilattuu postiennakolla !! :)

    VastaaPoista
  5. Janski, joo oon oikeesti kans tosi saamaton :DDD Ja ainaku on pitäny mennä pankkii ni sit on tullu jotai muuta... :p

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)