script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

keskiviikko 22. kesäkuuta 2011

:)

Mulla on vaatehiusnaamarahakriisi...
Vaatekriisistä vähän: haluaisin paljonpaljonpaaaaljon kenkiä, laukkuja ja vaatteita ja joo... oon ostellu ja tilannu mutta tahdon lisää :D oon ostanu vasta yhet kengät ja tarviin enemmän, ja mulla ei oo kun kaks laukkuu joita käytän +kolme kirjekuorilaukkuu.  Tätä materiaalihimoo ei vaan voi estää. :D

Hiuskriisistä vähän: Tykkään näistä hiuksista paljon, nää on helppo laittaa ja hoitaa, mutta kaipaan mun pitkii hiuksiaaaa... ehkä nää tästä kasvaa pikkuhiljaa :) Tahtoisin myös kaikkia ihania hiushoitotuotteita jotka maksaa kuitenkin maltaita ja vielä vähän enemmän.. :(

Naamakriisi: Tää on tää yleinen mikä kaikilla on aina joskus.. :D Esim. Tahtoisin tehdä jotain näille pullaposkille muttaku pulla maistuu hyvältä! :D Ja tahtoisin myös lisää meikkejä...

Rahakriisi: Just se!!! Tahdon kaikkea, mutta en uskalla ostaa mitään koska pelkään että yhtäkkii huomaan: Oho, mun tili näyttää nollaa..

Nooo ei se mitään! Meen saunaan ja keksin siellä jonku tosi hyvän ratkasun mun pulmille :D Kuten se että menen kauppaan ja ostan vähä kakkee mitä tarviin ja "tarviin". Ja jos en sittenkää vielä keksi, ni meen lenkille ja uudestaan saunaan.. tai sitten jään vaa dataamaan :D

ps. mun blogi ei suostu lisää kuvia? ja hei, vastailkaahan kyselyyyn :) sen tarkotuksena on saada tietää kuinka moni anonyymi jne lukee mun blogia säännöllisesti tai edes joskus :)

1 kommentti:

  1. Höh olin just laittamassa sulle että miks täällä ei oo kuvia! :(

    VastaaPoista

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)