script src='https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.5.2/jquery.min.js'/>
" I let them think what they want. If they care enough to bother with what I do, then I'm already better than them. " - Marilyn Monroe

sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Hyvää äitienpäivää kaikille äideille :)

Huomenta :) Toi eilinen blogiteksti jonka kirjotin, vaati oikeesti multa paljon. Olen nimittäin pitäny noita asioita jo kauan mun sisälläni, ainoo joka noista on tietäny on Roope ja osittain muutamat mun lähimmät ystävät.
Aamulla kun heräsin, avasin heti läppärini ja kirjauduin tänne Bloggeriin. Jännitin ja samalla vähän pelkäsinkin, että onko tänne kommentoitu mitään ja jos on, niin onko ne taas sitä samaa "Lopeta tää blogiin kirjottaminen, ketään ei kiinnosta sun juttus" ja onneksi ei ollut. :)
Kiitos teille ketkä arvostitte mun tekstiä ja kiitos kommenteista, saitte mulle oikeesti kyyneleet silmiin :)
Tästä aurinkoisesta aamusta lähtien, alan ettimään itsestäni jotain hyvää joka päivä. Nimittäin eilen kun kirjotin tota tekstiä, alotin sen silloin kun aloin itkemään. Musta tuntu että nyt on pakko päästää nää asiat sisältä pois, vaikka se olikin pelottavaa, pelkäsin että mut taas tuomitaan. Ennen en ajatellu aina pahinta, mutta nykyään oon alkanu pelkäämään sitä paljon.
Sitten kun olin kirjottanut suunnilleen puolet tekstistä, olo alko helpottuu. Tuntu kun joku puristava rengas tosta rintakehän päältä ois hiljalleen irrottanu otettaan.
Lopulta kun olin kirjottanu koko tekstin niin tajusin että jossain syvällä mun sisällä on edelleen se vahva ihminen ja mä voin löytää sen vahvan ihmisen itsestäni, tekemällä töitä sen eteen.
Joka päivä tästä aamusta lähtien, alan ettimään itsestäni jotain hyvää, luonteesta, ulkonäöstä tai jostain. Vaikka se olis vaikeeta, niin yritän silti. En haluu enää nähä peilistä sitä ihmistä jonka oon nähny, haluun nähä itteni.
Onneks mulla on ystäviä, perhe ja poikaystävä joilta voin pyytää apua :)

Kiitos siis teille lukijat, saitte mut hymyilemään kyyneleet silmissä kun luin kommenttejanne ja muutamat tulivat kommentoimaan fb:ssä :)
hölmö :D 
Ihanaa päivää kaikille :) Alan myös olemaan jo melko terve!

4 kommenttia:

Voit kysyä tai kehua, kritisoida tai olla eri mieltä. Kommentit ovat aina tervetulleita! :)